22.–24. Feb. 2024
University of Münster

Chair of Political Economy, University of Münster

Welcome to the 7th international conference on "The Political Economy of Democracy and Dictatorship" (PEDD), which will take place from February 22 to February 24, 2024 in Münster, Germany.

Please register for the conference via this registration form. Registration will be open until January 31, 2024. Please note that registration fees will increase from December 1, 2023 (from 100€ to 125€ for PhD students and from 125€ to 175€ for senior researchers).

If your paper has been accepted for presentation, please send the full paper (PDF) via email to pedd@wiwi.uni-muenster.de until January 31, 2024.

Beginnt
Endet